nytt liv, nya tag


vad ska man säga...?
jag är singel och det suger.
Här har man bott i skåne de 7 senaste månaderna och under
hela den tiden har jag haft min underbara pojkvän med mig.
Vi har delat så mycket. Det har hänt så mycket de här månaderna
och de har varit de mest spännande i mitt liv. Och vad har jag nu?
Självklart har jag alla mina underbara vänner kvar, tack för det!
Men han var så stor del av mitt liv. Vad ska fylla det nu?
Jag saknar dig Sebastian.
Det som tynger ned mig ännu mer är att jag förlorar så många fler.
Alla jag har träffat, tack vare honom, kommer nu också försvinna ur mitt liv.
Jag önskar att det inte vore så men om man ser kritiskt på den här skiten
så kommer det inte bli som förr med de andra heller.
there's no love to shelter me,
give me love, love set me free

jag älskar dig fortfarande lika mycket, alltid, alltid.





Kommentarer
Postat av: Gabriella - Hårdrockare ut i fingerspetsarna!

Jag kommer alltid finnas för dig i alla fall Karro! :)<3

2012-01-23 @ 18:04:33
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/
Postat av: karolinekix

sv; tack Gabriella, det värmer ! <3

2012-01-25 @ 06:25:53
URL: http://kix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0