dax för inlägg?

Jag har varit lite busy på senaste men nu får man väl ta å skärpa sig va!
Julen blev mkt bättre än väntat... paketmässigt settm hehe...
Näe men fan asså man klagar ju inte med både 4-dagars Sweden Rock
oooooch Black Sabbath... va bah tvungen att nämna igen (a)
Sen kom min favoritälskadeälskling till nyår. Nyår va... ehe, jo men vi
hade de great. Chilla omkring på stan å träffa allt folk när vi va i
vår egna lilla värd, tänker inte nämna mycket då det va jävligt luddigt.
Men nu har han ju åkt hem och fan alltså vad tråkigt jag har.
Piss att sova ensam när man sett skräckis :(

btw. Men så fort jag blir så töntig och tror att jag kommer
bli mördad har jag kommit på mig själv att jag tänker en jävligt
nice grej. De e bah å tänka *äh, fuck them. Jag é hårdrockare*
Funkar alltid lika bra! Så nu kan jag sova gottgott å drömma
vidare om sunset strip in the 80's.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0