I'm me

jag kanske ska dra en presentation om mig!
karolinebladhin30seconds..
Jag föddes i Ängelholm i en helt jävla vanlig familj. Sen flyttade jag till
liiiisch uppe i västergötland å chilla några år innan mitt liv verkligen tog fart.
När jag började sjuan valde jag att gå i en musikprofilklass, tack vare att det
fanns en jättesnygg kille som jag var jättekär i som jag var tvungen att få kontakt med.
,,nämner inga namn,,
Egentligen var jag väl inte så jätteduktig på musik. Jag hade spelat klarinett,
A, C, D på gitarr och en låt på bas. Inte så jätteimponerande. Men de så sjuuukt
kul och ja fick min första gura å börja spela mer å mer. Jag längtade hem varje dag
efter skolan efter min lilla bruna akustiska gitarr. de var löjligt kul i början asså.
Sen tack vare en resa till österrike, don't ask me why, blev jag totally in love with
GUNS N' ROSES. visst, ja hade alltid lyssnat på gamla rockklassiker men då började
jag verkligen gå in på djupet med mästerverken. Det förändrade mitt liv, sen kom band,
efter band, efter band, efter band... och här är jag. Jag fastnade mitt uppe i 80-talsglammen.
vilket jag mår jääävligt bra av,   det har räddat mitt liv och ja skulle va en löjlig skit, löjligare
skit än ja är nu, utan Guns! tack vare detta har jag även hittat min älskade pojkvän, bästa vän,
och personen som ger mig mer än jag önskar...                          sebastian åsenlund
tack som faaaaaaaaaaan!
//D.T.U.D

Kommentarer
Postat av: S

I love you!<3

2011-11-29 @ 12:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0