sweeeeeeet!

I wish you a Mötley Christmas and a Happy Crüe Year!
En riiiiktigt underbar julafton. Det blev mycket bättre än jag
vågats hoppa på för jag ska till SWEDEN ROCK!
.... inte nog med det så BAM! BLACK SABBATH blir det minsann
också 2 Juni på min födelsedag. Min pappa är fantastisk som alltid
lyckas få dedär biljetterna. Jag är så lycklig. Det är ju tyvärr inga
leksaker som man kan leka med på kvällen och juldagen som man
gjorde när man var liten... men vafan, dethär slår ju lego och barbies
något!  ååååååååååååh vad jag längtar!!!

Kommentarer
Postat av: Han som bara är tidsfördriv tills du kan va med Johan

2011-12-27 @ 13:26:44
Postat av: Han som bara är tidsfördriv tills du kan va med Johan

Snälla svara mig!!!

2011-12-27 @ 13:27:15
Postat av: Gabriella - Hårdrockare ut i fingerspetsarna!

sv; JAAA DET GJORDE DEN!



OCH VAAAA? har du en blogg? :O



Hade jag ingen aning om, lägger till den bland mina länkar med en gång :D

2011-12-30 @ 21:37:55
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/
Postat av: Glammisfriend

Fan va schysst! Jag har inte gått ut med bloggen än för jag har precis startat. Skulle fan behöva lite hjälp med koder å sånt om de går å ordna någon gång kanske? ;)

2012-01-03 @ 00:01:30
URL: http://kix.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0