God please help me!

life's pretty hard now...
Dio can you hear me?
I'm lost and so alone
I'm asking for your guidance
Would you come down from your thrown?
det mesta har kört ihop sig. egentligen är det väl jag som är så jävla cpe.
Jag har tappat bort mig själv någonstans de senaste månaderna.
Jag fattar inte vad som hänt, så jävla löjlig och tråkig har jag blivit.
Jag önskar att jag var precis som jag var för ett år sen. helt oberoende
av andras åsikter, envis, jävligt jobbig och jävligt glad... Inte trött, sur, störig och lat,
som jag har blivit nu. Sure, visst äre mycket i skolan, känslor har gått upp och ner,
jag har precis flyttat hemifrån... men FUCK THAT! Det ska inte ta livet ur mig precis.
Jag har dock vänt lite igen till mitt gamla jag. men jag skäms verkligen för hur jag
har varit de senaste två-tre månaderna. Att det kan vara så lätt att växa upp
och bli så omogen och förbannat okarolinebladh, så fort.
men det är på bättringsvägen.
i just gotta find those crazy crazy nights...
tomorrow, I will start rock n' roll again!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0