2012 i mitt hjärta!

även fast 2012 började med en stor förlust...

...så känner jag att det här året kommer bli sjukt rock n' roll!
Jag har redan fixat sommarjobb och jag stannar nere i Skåne
större delen av sommaren för att jobba i ett tävlingsstall, om allt
går som tänkt. Men 2012's konsert/festivalsommar är fan något
att dö för! Det blir eventuellt (får se hur mycket money man kan
skrapa ihop) JUDAS i April. Därefter följande...
  • Göteborg Rockfest 27-29 April RYAN ROXIE och SIPHON FUEL är två av de underverk man inte ska missa.
  • Metallsvenskan 25-27 Maj EUROPE, U.D.O, The Kristet Utseende och Raubtier
  • BLACK SABBATH 2 Juni, MIN FÖDELSEDAG!                                                                                         Det blir årets FETASTE konsert!
  • Sweden Rock Festival 6-9 Juni Där finns de så mycket bra band så jag orkar inte räkna upp alla men där jag kommer stå och skrika mig hes är framförallt på MÖTLEY CRÜE, SEBASTIAN BACH, SLADE, NATIONALTEATERN, KING DIAMOND, MOTÖRHEAD ..UHM...  GOTTGHARD, GRAVEYARD Å BLUE ÖYSTER CULT
  • Metaltown? 16-17 Juni, right?                                                                                                               we'll see hur långt pengarna räcker
  • Peace & Love 26 Juni-1 Juli Hardcore Superstar, Lasse Winnerbäck, Arch Enemy n' ofc... Coca Carola
  • Alice Cooper 8 Augusti jag skäms så mycket för att jag missade honom förra året. TACK Alice för att jag får en ny chans!
  • Skogsröjet 10-11 Augusti Taggas nästan mer än Sweden Rock!... okej kanske inte... men de är jävligt nice med Alice Cooper IGEN, L.A Guns (med philip lewisversionen... den braaa versionen) och Faster Pussycat.... I'm goonna diiie

Kommentarer
Postat av: S O F E N - rock/photo/life

Ja, den här sommaren kommer bli bra go..

2012-04-11 @ 08:36:59
URL: http://femteandetaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0