WeAreSatansPeople, but WeAintSurePal'

åååååååååååh... waspwaspwasp
först gillade jag inte wasp. som sagt så är ju guns n' roses
mitt ultimata favoritband och jag minns att i guns- eller slashboken
står det att blackie har sagt att negrer inte kan spela gitarr.
självklart är det ju så att det va slash han snackade skit om.
Vilket fick mig att hata w.a.s.p. meeen!
jag började lyssna på dem trots allt och fyhelvete va bra de är.
De är ett av de banden som hade en väldigt lång period
med, där jag spelade sönder dem totalt.
but, you just gotta' love it!


Will I be alone this morning
Will I need my friends
Something just to ease away the pain
And no one ever see the loneliness behind my face
I'm just a prisoner to my faith

Kommentarer
Postat av: yourfriendo

bästa bandet!

haha blackie är så kul :D

2011-11-28 @ 09:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0