Guns N' Roses, the one and only!

Originalupplagan såklart!
duff; gash i love you man. han va det bästa i hela bandet, sure i love slash,
men duff asså, svårslagen såattsäga!
slash; vad ska man säga? folk säger att han är överskattad men fuck off säger ja då.
slash är slash och det kommer aldrig komma en rockikon som honom igen.
hår, cigg och en gibsonlespaul... that's it
steven; visst, guns fixade det ganska bra efter stevens tid i bandet.
De gjorde det bra i "Illusions" men inte i närheten av energin de hade med steve.
axl; jag tror inte att det finns en enda person i världen som kommer
förstå sig på den här mannen. Han har allt. Jag skulle döda för hans röst!
en go jävla rockstjärna.
izzy; så jävla cool, så jävla het, hans stil på scen, han klädstil..
killen har koll

Guns har verkligen förändrat hela mitt liv. Man får "nya" favoritband som man
spelar sönder men som man aldrig tröttnar på. Typ kiss, cinderella, hanoi, w.a.s.p osv...
MEN! guns n' roses är ett man som ja aldrig kommer kunna spela sönder.
den känslan jag fortfarande får när jag lyssnar på Sweet Child O' Mine är oslagbar.
it's like an orgasm mai''n! Hela Appetitealbumet är ett mästerverk. Det är så äkta och så rått.
Fyfan asså, sjukt bra rock är det ända jag kan säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0