Biljetter till BLACK SABBATH!

gaaaaaaaaah!!
något jääävligt störande hände mig under biljettsläppet av BS!
som några kanske lade märke så hade rockklassiker en utlottning
av de två första biljetterna till kings of heavy metal... BLACK SABBATH!
först kom de med massa skumma ledtrådar och till slut kom jag på
ordet man skulle ringa in å skrika i luren... TAJ MAHAL! score!
det sluta med att 10 pers satt å ringde för att komma fram, då
BANG! gav min kompis mig telefonen och jag hörde antons röst.
Han fråga om de gällde black sabbath, självklart vare det!   precis efter
det sa han, vi har tyvärr redan fått rätt svar! faaaaaaaack, ja va tvåa på
linjen, kunde inte dendär jäveln svarat fel så hade ja fått 2 golden tickets...
satans otur....
aja, får la lägga en liten förmögenhet på det, det är ju rääätt jävla värt de så. WWWEEY!
//d.t.u.d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0