this is what my heart's filled with...

Det här inlägget tänkte jag ägna till min underbara pojkvän.
sebastianåsenlund!

Jag är helt säker på att det är ödets förtjänst att jag har dig!
Du är helt obeskrivlig. Även fast jag är förjävlig ibland och den mest
oexemplariska flickvännen man kan ha så står du ut med mig.
Du har allt jag någonsin önskat. Jag har inte insett än, och jag tror
inte jag kommer gör det heller, hur perfekt du är för mig.
JAG ÄLSKAR DIG!
På bara fem månader har vi gått igenom mer än jag någonsin
vågat tänka på. Jag tror verkligen på vårat förhållande för utan
dig så känner jag mig inte hel. Jag behöver dig i min närhet.
Det bästa är att bara ligga bredvid dig och det slår mig varje
gång hur ofattbart fin du är.
du kommer alltid finnas i mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Seeebbbeee

Åh älskling du är bäst i världen!!!<3

Jag saknar dig!!:* kom hit!!!:d

2011-12-08 @ 08:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0