king diamond?!


He's gone, out of my life
I was wrong, I'm to blame
I was so untrue
I can't live without his love

blööööö... skola kan ta sig!
jag vill ha sommar, jag vill ha ett jävla jobb med massa pengar,
jag vill ha det och gå på festival!! FAAAAAACK!
men vi går mot ljusare tider men jag är lika trött som vanligt.
eeeeeh... POSITIV!  Vad tycker vi om att King Diamond kommer te Sweden Rock
nu då? Jag hade ju hoppats på Metallica eller Kiss! Egentligen tycker jag inte om
Metallicamen vafan, man måste ju ha sett dem live! Jag satt ju iof utanför Ullevi i
somrasoch lyssnade på dem i parken men man ska ju stå inne på arenan å digga ju!
Jäjä, det blev iaf en jävla förvånelse med King Diamond... Låter som någon slags
Judas Priest... vettefan, har ingen koll på honom men det kan ju bli rockigt ändå!
Men jag vill ha Kiss! Kom igen sweden rock.. ni måste ju toppa förra året med
Ozzy, Whitesnake, Judas Priest, Thin Lizzy, Zakk Wylde å gänget å sååå många
fler bra band. Det räcker liksom inte med att ha typ Soundgarden och den
absolut tråkigaste låten ever... "Black Hole Sun". Visst, ni som gillar honom kan
få va där, jag tänker röja på campingen vid den tiden i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0